Najčastejšie otázky - FAQ

Zhrnuli sme odpovede na vaše najviac opakujúce sa otázky.

Je možné zakúpiť topánky priamo na stránke Bota.sk ?

Odpoveď je nie. Bota.sk nie je internetový obchod / eshop. Táto webová stránka slúži len ako katalóg obuvi a má vám pomôcť pri výbere topánok.

Sú údaje na stránke aktuálne ?

Snažíme sa o to aby naše údaje boli čo najaktuálnejšie. Zoznam topánok aktualizujeme niekoľko krát za deň, no nemôžeme vylúčiť, že u nás nájdete produkt, ktorý je na stránkach predajcu či už vypredaný, pozmenený alebo nie je dostupná niektorá veľkosť topánky.

Našiel som topánku, ktorá je v zlej kategórii. Ako sa dá na to upozorniť ?

Spracovanie údajov z partnerských internetových obchodov prebieha z časti automaticky a z časti manuálne. Je preto možné, že sa nám topánka zatúlala do inej kategórie. Budeme preto radi, ak nám takýto omyl nahlásite napr. cez tento kontaktný formulár. Ďakujeme.

Podľa čoho vyberáte topánky, ktoré sa zobrazujú na webe ?

Nevyberáme priamo konkrétne topánky, ale prechádzame najznámejšie internetové obchody s obuvou ako sú napríklad Bata.sk, Zoot.sk či Deichmann.sk aby ste našli "všetko pod jednou strechou" a ušetrili tak čas s prezeráním stránok.

Na stránke mi chýbaju veľkosti topánok. Plánujete ich dorobiť ?

Áno. V blízkej budúcnosti máme na pláne doplniť veľkosti ako aj ďalšie funkcie pre ešte lepšie a pohodlnejšie vyhľadávanie obuvi.

Predávam obuv. Je možné zaradiť náš tovar do vašej ponuky ?

Určite sa nebránime žiadnej novej spolupráci. Nevahajte sa na nás obratiť či už priamo na e-mail info@bota.sk alebo využite tento odkaz.